måndag 19 januari 2009

Jävligt skumt säger ja bara!


Fattar ingenting! Vad händer? Hmmm... Måste ta reda på mer!

Ja hur som helst så e ja trött, Thilda har hållt på med jäkligt konstiga saker i natt, helt plötsligt skulle hon läsa saga mitt i natten. Så hon sluta banne mig inte o tjata.. E man trött själv e det är det rätt jobbigt!
Men till slut somnade hon i alla fall, i vår säng...

Sen väckte dr grelee mig, genom att ringa o boka en tid för kontroll den 28 jan. Trodde jag skulle dit denna veckan. Men skit samma, det går snabbt till den 28e.


Sen vill jag bara tala om för alla som inte visste det hur bra kompis Madde Spenninge e, helt underbar faktiskt! Hon finns ALLTID där!! Love u gumman!!

1 kommentar:

  1. Patrick Brodd o Johan är ju där nu. Och Pidde o en som heter Sara åker dit imorgon. Sen kommer ja o Henke till dem! åhh ska bli så skönt me värme..Är du ute något i vår vackra stad nuförtiden?hihi.. har inte sett dig på länge..kram

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)