lördag 31 januari 2009

Karlskrona!


I dag e det lördag, nästan helt vanlig. Fast inte helt vanlig, utan det blir ett Karlskrona besök. Och jag måste lämna bort Thilda=/ Har inte gjort de sen jag träffa mitt livs stora kärlek=) haha Micke "picke". <3

Nej men det e väl dax nu att Thilda får leka lite hos mormor. Hon tycker det ska bli roligt att sova hos mormor o leka me Totte o Hanna, vilket e hennes mobror o moster.
Som bara e 17 "snart 18" så dom e ju nästan lika gamla=)

Just nu har jag o Thilda slått in present till Maria, o sen tyckte hon att det var så kul så hon fortsatte slå in sina egna leksaker! Galen panna...

I går kan jag säga att jag var förbannad, neeej, fel ord, mer ledsen.
Thilda sa Anna-mamma till mig hela kvällen=( KUL!!! Mathias "thildas pappa" nya tjej heter Anna. Hon e verkligen jätte snäll o snäll mot Thilda, men att hon kallar henne mamma får mig att koka. Thilda kan kanske inte hjälpa de. Men om Thilda skulle kalla Micke pappa rättar vi henne med en gång o säger att hon redan har en pappa, o att det e Mathias. Men vadå, så om Thilda råkar säga mamma till Anna instämmer hon bara då?
- Ja Thilda vi kan säga att jag e din mamma?!!!!
Faktiskt lite små känsligt för mej..


Jaja, inte tänka på det nu. Om någon timme ska jag börja göra mej i ordning sen e det raka vägen till Karlskrona=)


Puss på er lovers!!

3 kommentarer:

  1. Längtar efter er!!!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. ah men va fan, ta å snacka lite med fadern här, inte thildas fel men dom får ju faktiskt rätta henne när hon är där

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)