lördag 17 januari 2009

Kväll me öl!


Tv bli fan mycket roligare me öl i kroppen! Haha, till o me om man kollar själv.
Hanna kom förbi en runda. Det tackar vi för. För denna kvällen har varit sjukt dryg o tråkig!
Micke kom hem i 5 min, usch vad det var tråkigt när han gick igen, jag visst e ju att han skulle gå igen, men det var ändå skiiit trist! Har saknat han i dag!
Han hade i alla fall en jätte fin tatuering på armen nu. Mycket finare än en halv färdig fylle gitarr haha. Men den där gitarren e ett fint sommar minne=)

Har jag någonsin skrivit hur mycket jag tycker om min Micke? Nej men det gör jag verkligen... Han o Thilda e ALLT!!

Nu ska jag räkna upp några riktigt bra saker me Picke som Thilda skulle sagt...
Han e jätte duktig på at hjälpa till hemma. Han diskar, städar o framförallt så TVÄTTAR han. Förra veckan ställde han kl på 8 för att å upp o tvätta "hade jag ALDRIG gjort".
Sen e han sjukt generös med, nästan FÖR generös. Han är även mycket gullig och mysig när han e på det humöret=) Men det bästa av allt e att han alltid e sig själv. Och hur e han när han e sig själv? Underbar!!

Nu kommer Linda, fan vad kul, kvällen kanske inte blir så tokig ändå=)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)