torsdag 29 januari 2009

Men sjukt elle?


Ja har inget alls o göra, e hungrig, godissugen, röksugen på samma gång. Jobbigt värre.
Snart kommer Madde o Niklas, då blir det väl pirre o lite läsk=)
En bra film skulle inte heller sitta fel.
Åååååååh vad jag längtar till Åre, fick bara ett ryck!

Jaha, har dom hittat rånaren än? Vet ej! En störig helikopter har cirkulerat ovanför stan hela dagen wromwromwrom heeeela dagen, tänkte skjuta ner den ett tag, men sen kom jag på att jag varken äger ett pistol eller har mod till det. Hur kan man vara så jävla korkad o försöka råna 3 banker under några minuters tid helt ensam? Haha idiot!

Jaja hitta bara lite fina bilder på min fest kompis Lars=) Jag bjöds på några drinkar av han i somras =) Fräckt!!=)

Sen har vi ju Linda rosing, å fruktansvärt äcklig, usch att hon vill visa sig ute! Kolla bara henne blääääää!!
Vad e hon känd för? För att hon haft sex i tv, skitit i sina barn o har stora bröst? Mer kan det väl inte vara?

Nej haj så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)