fredag 30 januari 2009

Säger du de!

Ovanligt?! Nej... Mer behöver jag inte säga, men jag blir lite små irriterad faktiskt!

Min dag?
Jo tackar den som frågar. Dagen börja med att mamma och min nya klient hämta mig utanför valentino. Sen stack vi raka vägen till Kristianstad på kriminalvården.
Där hade vi ett väldigt flummigt men lärorikt samtal.
Efter det åkte mamma o "anonym" och släppte av mig utanför kurhotellet, där jag skulle fortsätta dagen me att jobba. Vilket var mkt roligt iom att jag inte jobbat på hela jan=/ SUGER!! Har inte funnits något jobb liksom..
Men nu jäklar sätter allt igång.


Sen stack jag hem och kolla på ett skit bra one three hill avsnitt, ja grät "iofs inte ovanligt"=). Sen kom THILDA=) Hon har bara varit borta sen i går, men vadådå, det kändes som en evighet!


O nu sitter jag här o längtar tills i morgon då vi ska dricka Maria under bordet=) Skämt o sido. Nej men det är alltid lika kul o komma till Karlskrona o träff Maria, honken o kikki. Thomas träffar man ju så ofta lite överallt så han räknar jag inte me! Men det e alltid lika kul o träffa dej me;)


Jaha.. Vad ska ja göra nu då? Tror jag får fortsätta skriva lite skit, tex att jag fick på mej min systers korsett i st 34, har alltid haft den st iofs men dock inte över brösten längre, men jo då!!! Denna fick ja på mej=)
Så det KANSKE blir den i morgon, annars blir det väl några andra gamla trasor! Haha..
Bara man har en bra makeup så fixar sig kläderna automatiskt!=)

Nä nu får jag väl blogga vidare på någon annans blogg!


Hejsevj!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)