tisdag 24 februari 2009

Back home!

Hemma igen. Ingen snö här inte, men fint väder i alla fall.
Vi har haft en jätte bra vecka, massa snö o runt 15 minus, någon dag till o med kallare.
Vi har tagit det lugnt, vissa kvällar o festat andra "mest festat"=)
O sen har vi hållt till i backen på dagarna. Första dagen började med att ALLA skulle åka snowboard, vilket var sagt. Men när Therese hade slagit sig för 262782 gången så kasta jag av mej brädan o gick o hyrde ett par snowblades, vilket jag brukar åka.
Sista dagen var vi ute o shoppa, då mötte vi peter magnusson minsann, han var sig lik=)
Sen på kvällen var det bygget "ett uteställe" som gällde. De var det enda stället me drag. Slutar iofs med bråk, dock inte ja o Madde som gjorde något "inte först i alla fall". Idioten tog oss mellen benen då blev vi liiite sura. O då kom knäet fram, sen slutar det me att både jag o Madde får varsin knytnäve i huvudet. O då tar polisen han=) Så sluta den kvällen. Gissa om vi hade två rasande pojkvänner som nog helst av allt hade velat ta hand om killen själv! Slutsats: TA ALDRIG EN TJEJ OFRIVILLIGT MELLAN BENEN!!!

Ja nu e man hemma igen i alla fall o det var sååå mys o träffa Thildis igen, fatta vad jag har saknat henne=/ Men hon blev jätte glad o se mig i alla fall o jag blev så glad att se henne!


Nu ska jag äta lite sen gå o duscha.

Puss

1 kommentar:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)