torsdag 5 februari 2009

Bröst del 2.


Jag har ju glömt o skriva fortsättningen, efter jag varit hos dr gerlee. Jo, det gick väl bra, eller vad man säger.
Jag måste opereras igen. Mitt riktiga bröst har minskat o trykt ihop inlägget, så det liksom blivit buckligt. Nams!!? Ja men sånt kunde tydligen hända i bland o var inget farligt. Men en operation var nödvändig. Så jag vi passar på o fixa lite andra saker saker som gått lite snett me=) GRATIS!!! Nästan i alla fall, behövde bara betala narkosen. Men det andra ingreppet vi ska göra kostar 28 tusen, men eftersom det blev fel från början så e det gratis. Bra bra..

Jaha... I dag ska jag o min sambo fotograferas haha, vi ska stå modeller åt Joddla me siv "PINSAMT" ... Men det e för mickes kusin Stefan vi gör det för. Han skriver ju alla texterna o så.. Så det e ju bara o visa sin omogna sida så blir nog de bra=)


Nu ska jag väl gå in o duscha o förbereda lite inför plåtningen haha...


Hörs sen

1 kommentar:

  1. gött det med brösten ju, att slippa pöjsa..

    hihi joddla med siv :P

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)