fredag 6 februari 2009


Detta e helt sjukt!! Huvudvärken omvandlades till ett jävla eko i huvudet, jag har fått någon sorts lock för örat. Så fort jag säger något eller någon annan så hörs det som man skriker i en grotta.
Sedan fortsatte allt me illamående o magont. Sen i natt var jag tvungen att springa upp o kräkas "helt kallsvettig". VAD FAN E DETTA? Nu mår jag lite bättre i magen, men det jäkla ekot e kvar o STÖR mig något sjukt!!

Tur att man får allt piss nu i alla fall. För om exakt en vecka bär det ju av till älskade ÅRE. Ska bli såå kul!! Nu e nästan allt färdig lånat.
Snowboard, snowboots "tvungen att ändra haha skrev snöbåtar innan=)", termobyxor, jacka... Restan har ja nog själv.
9.00 Går tåget. Sen e vi väl framme 9-halv 10 på fredag kväll... DRYGT! Men lite mysigt. Det e bara jag o Micke som åker upp på fre. Madde o Niklas, Adam o Joel e redan där. Dom ska åka upp på onsdag. FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!


Nej nu orkar inte jag detta eko i huvudet. Må vara så att det e tomt inne i skallen det e därför de ekar.. Haha kanske e så!=)

Hörs sen!

3 kommentarer:

  1. åhh fy det låter inte kul alls!
    Och det låter ju verkligen som om du får skit kul i Åre! I envy youuuu

    SvaraRadera
  2. Låter skitkul med Åre men vad ska du med snowboats(snöbåtar) till?:P

    SvaraRadera
  3. Hahahaha så kan de gåååå när man inte kan stava=)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)