fredag 6 februari 2009

Rakt in i hjärtat!

Den träffa mig rakt in i hjärtat. Förhelvete vart e världen på väg. Det finns så mkt hat, när det egentligen e så himla lätt att älska.
vem ska behöva skära sig för att må bättre, vem ska behöva sticka nålen i sig för att känna att man lever? Vem ska behöva vara ensam på stationen mitt i natten för att man inte har något hem? Varför ska man behöva fly från det stället man e uppvuxen på för att man blir misshandlad, vem ska behöva sörja sitt hängda barn bara för att dom blivit mobbad i skolan. Kolla er omkring, det e så här världen ser ut. Om folk bara börja tänka o börja älska eller bara bry sig om sina medmänniskor så skulle det fan inte se ut så här!! Ja e ingen ängel, har nog aldrig varit, men en sak vet jag o det e att jag älskar. Alla mina nära o kära, o skulle inte klara mej en dag utan dom. Man kan inte älska alla, men man kan försöka förstå varandra o lyssna. Sen kan man komma på en bättre utväg en den sämsta "hmm förstår ni"?

Nu e jag väldigt djup här, men var tvungen att skriva av mig!!

Godnatt världen.

1 kommentar:

  1. Va fint skrivit gumman! Ibland behöver man vara lite djup för att få distans...

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)