tisdag 3 februari 2009

RIKTIGT FINT!!


Jobba, de e bra! Jo visst... Har jobbat både i går o i dag. Känns så skönt o göra något o inte bara sitta hemma o glo. För så får man inte direkt några pengar. NIX!

Sen kom jag hem till en städad lägenhet "GO PICKE"!! Jävligt skönt o slippa tänka på det efter att ha städat hela dagen på jobbet.

I morgon e det jobb på krim som gäller. Får se om "anonym" dyker upp, lite sisådär me det.

Thilda har i stort sätt nytt somnat så nu e det mys o en jäkligt bra tv kväll framför mig. ANDRA AVENYN!! A love..

Puss på nosen

6 kommentarer:

  1. gött å jobba ju :)
    men du måste fråga, hur fan lägger jag in bilder till det jag bloggar, så som du gör?

    SvaraRadera
  2. jag undrar bara , vad jobbar du med?

    SvaraRadera
  3. haha.. vem skriver=) Typ där du skriver inlägg där ovanför finns så du kan lägga in bilder o ändra tex o lägga till video mm...

    SvaraRadera
  4. o till anonym, Kurhotellet o lekmamannaövervakare inom kriminalvården...

    SvaraRadera
  5. ja jag såg ju sen att man gjorde det :P
    å du om typ du gjort en kommentar till mig å om jagsvara på den, gör jag det under som att jag lägger till en till kommentar, å kommer det då upp hos dig att jag svarat?
    lite nybörjare här va hehe

    SvaraRadera
  6. Vet ej e me nybörjare hahaha

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)