måndag 9 februari 2009

Uppspelt!





Men faktiskt.. Ja har inte åkt snowboard på typ 4 år. Men det kommer nog gå bra. I morgon ska vi lämna brädor o skor o sånt vi inte vill ta me oss på tåget. Hasse "Niklas" pappa, han tar me sig sakerna i bilen, så tar vi andra tåget. Madde, niklas, Joel o Adam åker redan på onsdag. Sen dyker ja o Micke upp på fredag kväll någon gång, oj detta har jag nog redan skrivit. Men ändå. Sen e det alla <3 dag på lördag o då får killarna fixa käk=) Ja menar, ja o Madde fixar ALLTID käket annars.
Sen på söndag bär det av ut i backen. Tror vi börjar i barnbacken jag o Madde haha det e gratis=) Sen den första dagen stannar vi nog i Åre, iofs e det där de e brantast backar men skit i det. Efter barnbacksåkning e vi PROFFS!
Jo ni ska se. Sen funderar vi på att vara me i pulka vm 2009, tycker det verkar liiite status=) Tror jag har talang för just pulka=)

Nu måste jag klaga lite igen. HAR FORTFARANDE VÄRSTA MAGKNIPEN!! Haft det e 4 dagar!!
Bara det går över tills på fredag.

I morgon ska jag o Thilda hitta på något billigt men ändå kul. Några förslag? E det fint väder kan man ju vara ute, men Hässleholm e inte direkt känt för det! Skulle iofs bli snö. Men skillnaden med snö här o uppe i Åre tex så stannar snön i 20 min här nere sen töar den bort.




Hörs i morgon GODNATT !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)