måndag 30 mars 2009

Catrin e den blonda flamman=)
Har precis kommit hem från jobbet, åket hem me världens bästa Catrin. Hon e så bra.


O sen kan jag säga att ja vet inte vad det e me mig.. Går o små ler hela tiden, känns som om jag e helt ny kär. Känns iofs jävligt bra. Sitter här o längtar efter mina älsklingar, tyvärr e det bara den stora som kommer hem snart. Lilla Thilda får ja vänta nästan en vecka på=/.. Men ja e glad att ja har Micke i alla fall, annars hade det varit sjukt mkt jobbigare o lämna bort henne varannan vecka.
Men jag har tänkt på en sak. Egentligen e man lite ego, för Thilda vill ju givetvis träffa sin pappa me, o behöver göra det för att inte få lika dålig kontakt som jag fick me min. Rättare sagt ingen kontakt alls. Men nu när vi har varannan vecka så lär hon känna oss o får vara med båda sina föräldrar lika mycket. Så det e nog mest jag som hatar att inte kunna ha henne alltid.

Nu ska jag tömma kylen o sen kommer Micke o då ska vi veckohandla=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)