måndag 9 mars 2009

Det får vara slut nu!!

Nej nu får det vara nog me alla sjukdomar o piss. Jag e aldrig frisk. Jag har varit festat hela helgen dock. Fredags me grabbarna grus. Mycket trevligt! Sen bakis hela lördagen, sen blev de fest igen på kvällen o sluta me björket. Emil tvinga mej!!;)
Men hur som helst, kvällen börja me fest uppe i huset. Emils hus. Eller Timo & Lottas hus. Sen när man hade fått i sej tillräckligt me skrattvatten så gick vi ner till det tommaste björket ever. Inte en kotte. Tror det blev max 150 på hela björket. SJUKT!
Men men ja hade kul o Madde hade kul "inte Madde s".Vi dansa som några jäkla idioter. Det var ju sånt där dj-björke, världens främsta djs var där, o du vet sådan jäkla blink belysning HELA tiden. Så när det var en timme kvar o man dansat i 4 så e man helt slut. Jag känner att jag helt plötsligt mår dåligt o kollar på madde, sen fortsätter jag dansa. Men det slutar med att allt blir svart och att jag vaknar av att en gubbe sitter me hela handen i min mun, och en sticker mej i fingret o den andra kollar me ficklampa i ögonen. Då har jag fått ett liknade Ep-anfall. Och dom på björket trodde det var kört. Men inte då, vakna något skakig men vägra följa me någon ambulans, såg hellre att Timo körde hem mig. Väl hemma vänta en orolig Micke på mig, sen gick vi o la oss.
Dagen efter "igår alltså" TVINGA mamma mig till akuten, hon betalade o så berätta vi allt. Jag har nämligen en jävla klump i halsen, känns som en böld, o sen försvinner inte. Så all mat jag äter vill liksom inte stanna i magen uten tittar gärna upp igen. Så detta har medfört att jag gått ner 8 kilo på en mån. Så nu e läkarna lite små oroliga, för jag får inte gå ner mer. Så dom skicka vidare mig till Kristianstad nu i veckan för röntgen av mage och hals. Ja orkar liksom ingenting när det e såhär, får ingen näring alls. Och sen oftast dålig sömn eftersom jag har ett litet troll som gärna vill ha välling 3-4 gånger natten.
Så det e inte konstigt man försvinner ibland.

Nej nog me sånt här skit. I övrigt har helgen varit mkt bra. O i dag har jag jobbat. nu sitter jag bara här o väntar på mina två älsklingar. Micke ska hämta henne på jobbet i dag.

Haj så länge!!

1 kommentar:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)