tisdag 31 mars 2009

Ja jag har ju inte så mkt annat o göra. Ingen busunge att leka me=/..
Micke ligger o tar en väl behövd tupplur på soffan o jag har precis duschat. Så nu e ska jag göra pastagratäng.
Sen vet jag inte vad som händer, jooooo det e ju för tusan andra avenyn i kväll hippie som Thilda skulle ha sagt.

Ja har tänkt lite, o jag kan inte sluta tänka på det "pappa" sa till mej för några veckor sen. Han sa så elaka ord som gick rakt in i hjärtat. Vet att jag inte borde bry mig, men det e så svårt. Jag hatar han så fruktansvärt mkt att jag inte ens e säker på att jag blivit ledsen om han gått bort. D e sant, har aldrig känt så mkt hat mot någon annan innan.
Höll på o börja gråta här om dagen när Thilda hitta ett JÄTTE gammalt kort på mamma & "Pappa", Thildas mormor & morfar. Hon peka först på mamma o sa mormor, sen peka hon på han o sa morfar, fattar inte ens att hon kommer ihåg han, för han har typ träffat henne 6-7 gånger i hela hennes liv typ. Men vad skulle jag säga nej det e det ej, även om jag ville det, de tog verkligen emot o säga att det var hennes morfar. JAG SKÄMS!!
Hon har ju Stefan "mammas gubbe" han har i stort sett varit min pappa, även om vi bråkat sjukt mkt har vi haft sjukt kul me. Han bryr sig mer om Thilda än vad "pappa" någonsin gjort eller kommer att göra.

Slut citat från "pappa": Du o Thilda får ha ett bra liv.. Jahaaaa... Vad säger man? Tack!!!??

ÅÅÅhhhhh kokar!!



Jag älskar den familj jag har i alla fall, så sjukt mkt!! Thilda, Micke, Hanna, Totte, mamma, Stefan, Birgitta, Staffan & Maria. Tack för ni finns!!

1 kommentar:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)