lördag 28 mars 2009

Lördag morgon!

Även Thilda har sina stunder=)
Nej, jag kan väl inte påstå att jag e pigg. Men det verkar ju Thilda vara som har varit vaken sen halv 7. Tröttheten tar över känner jag!
Men på nått sett e det mysigt att vara uppe så tidigt en lördag när man vet att i stort sett dom flesta sover. O när solen sådär precis går upp. Njaaa inte i dag dock, regn regn regn!!=(

I dag blir nog en stillsam dag. Vi ska en runda o hälsa på svärföräldrarna o sen blir det robinsson i kväll=) Haha..

I morgon e det kalas som gäller, Hannes & Hampus dom fyller 3. Sen ska Thilda till Mathias. Aaaaa... Hur ska jag klara mej utan henne i en vecka. Vi ska nämligen börja ha varannan vecka=/ Vilket vi inte haft sen hon föddes. Shit pommes, men tiden går snabbt förhoppningsvis. Sen vet jag ju att hon har det bra där. Men kommer sakna henne sjukt mkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)