onsdag 11 mars 2009

Matglädje!



Att jag kan gå ner så många kilo som jag gjort o gör e helt obegripligt för jag äter som en häst. God mat gillar jag , ja menar när den är gjord med kärlek<3=)
Jag har kommit på att jag ÄLSKAR att laga mat. Särskilt när någon uppskattar den, vilket min sambo gör.
Jag ligger i sängen innan jag ska lägga mej o tänker på vad jag ska göra för mat dagen efter. Mmmmmm finns så mkt gott!!
I morgon blir det helgrillad kyckling och rotfruktskompott.
Jag har även börjat baka en del, vilket jag aldrig gjort innan. Jag har gjort kanelbullar, muffins av olika slag, kladdkaka, pajer mm. Och i morgon ska jag baka bröd så min man slipper köpa dyrt bröd varje dag.

Jaja hur e det me oss? Jo tack, i dag e faktiskt allt lite bättre. Mamma har varit här och lämnat massa rinnande föda. Saker som inte fastnar i halsen. Och sen har jag även haft Thilda hemma hela dagen så vi har myst. Vi har bakat lite och läst o sen kom Hanna " Thildas favvo" en runda.

Nu sitter jag här o skriver lite skit, sen ska jag börja göra min egna receptbok=))

Puss

1 kommentar:

  1. Du får gärna komma och laga lite mat till mig om du vill.. det verkar ju hur smaskigt som helst=) Va skönt att allt är bättre med er! Kramisar

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)