onsdag 4 mars 2009

Myisig dag me min FAMILJ!

Till skillnad från igår har dagen varit bra. Micke kom hem från jobbet redan vid tolv. Sen låg vi o slappa fram till 3.
Eftermiddagen tillbringades på staden, jag micke o Thilda.
Thilda var dock inte på humör för att gå på stan, hon ville hem o busa. När vi sedan kom hem busa vi och laga mat. Sen spela vi lite spel "Thildas regler"=)
Sen somna Thildis redan vid 6. TRÖTT SOM TUSAN!

I morgon ska jag till vårdcentralen me henne, hon har en gigantisk vårta på hälen, så hon har börjat gå på tå, inte så fint!
Så nu får dom allt ta bort den.

Jo visst ja, jag har fått ett jobb till i dag. På den nya nattklubben som öppnar i april. Electrikclub, hatar sån musik, men i alla fall ett jobb. Sen e det bara en gång i mån me.

På lördag blir det fest hos min kära granne Emil. Sen blir det väl tyvärr björket. Men dom tvinga mig iom att emil o hans familj äger det så får man inte gå någon annanstans=) Men det kan nog bli kul. Världens bästa dj:s kommer dit, så det ska dansas=)

Ja nu ska jag faktiskt snart gå o lägga mej, rätt trött faktiskt.. Gonatt!!

2 kommentarer:

  1. Det var val pa tiden att Sveriges elektronikahuvudstad far sig en ordentlig elektronikaklubb. Kul att du fatt jobb dar!

    SvaraRadera
  2. Hej Tessan! alltid kul att läsa din blogg! Vart ska den nattklubben öppna? kram Åsa

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)