söndag 15 mars 2009

Sjukt!


Sjukt att jag ens kolla på pisset, jag HATAR melodifestivalen, ändå satt ja o MICKE "som hatar det mer än mej" spikade framför tvn. Helt galet att hon vann, opera? Jaha...
E det sånt värden skall lyssna på? Nej om jag nu e tvungen o rösta så rösta jag på 1000 miles. Me H.E.A.T eller va tusan dom hette.

I alla fall så har helgen varit helt ok. Igår var Staffan & Gittan här o åt lite frukost. Sen tvinga jag me Micke på kropp & själv mässa i Tyringe, haha till o me ja tyckte det var tråkigt. Inte alls vad jag förväntat mig. Sen åkte vi hem o chilla lite, jag o Thilda somnade på stutts i soffan. Sen vakna jag o Thilda lite tidigare än Micke så vi gick upp o gjorde banan o hallon paj, SKIT ÄCKLIGT blev de. Hahaha banan i paj e INGET jag rekommenderar. Sen åkte vi till Maxi o kolla lite bokrea sen åkte vi hem o käka taco o mös. I dag e jag för tillfället heeelt ensam. INTE OFTA! Rätt skönt, men blir nästan lite rastlös, jaha vad händer nu då? Ingen att prata me eller busa me.
Micke e o lagar bilen o Thilda e hos sin far i några timmar, sen e det kalas som gäller.

Nu ska jag nog gåo vila lite.

Puss puss

1 kommentar:

  1. Ja, men PRECIS! Svider inget här heller, bara kiss kiss kiss HELA tiden. Vet inte ens var allt kommer ifrån?!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)