torsdag 19 mars 2009

Tjock mage!

Jaha, så har man blivit dålig på att blogga me. Men nu e ja igång igen.
Gårdagen bestod av koll på öra-näsa-hals o sen chill. Sen vara ute så mkt så möjligt i det underbara väder. Blir så glad!
I alla fall så hämta ja Thilda på dagis vid 2 o då såg hon ju att jag hade solglasögon på mej, så då ville hon me ha ett par. Så det blev att gå till hm o köpa kittyglasögon "något annat än kitty funker ju ej". Men precis innan vi går in på hm, precis i dörrarna liksom ser vi en väldigt stor och kraftig dam, då utbrister Thilda:
-TJOCK MAGE "o pekar på tanten".
OMG, håller ja på o dö eller? Först fick ja ju säga till Thilda att man inte får säga så sen kunde jag inte hålla mej utan utbrast i skratt. O sen skratta ja dom närmsta 2 timmarna hahaha....

I dag har jag jobbat, sen hämtade Micke mej vid halv 3 o så gick vi en runda på stan IGEN. När vi gick på stan träffa vi Anna med Thilda "Mathias helg", o såklart blev Thilda jätte ledsen o ville till mamma, gud vad jag börja gråta när vi väl kunde gå därifrån. Fan va jobbigt det var! Men som tur var skicka Anna typ 5 min et efter o sa att allt var lugnt o att hon var glad igen. Skööönt!!
O sen traska vi hem igen. Har fruktansvärd huvudvärk. O massa disk, men den får banne mej Mice ta idag. O jag e på så jätte dåligt humör, liksom inget har hänt eller så e bara sååå irriterad. Men de blir väl bättre sen.


Pöss

2 kommentarer:

  1. Va kul att du e igång med bloggandet igen. Har ju saknat alla uppdateringar hemifrån...=)

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahahahahaaaaaaaaa! Jag vill också kunna peka på folk och säga TJOOOOCK MAGE. Fan vad jag hade garvat, jag hade nog fått bäras ut från affären. Hur reagerade tanten?

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)