torsdag 9 april 2009



Ja e lycklig, jag e lycklig att jag har världens bästa familj, Thilda o Micke! Ni e allt!! Ni gör mig lycklig o när jag e med er behöver jag ingen annan.

Vänner behöver man, fest behöver man ibland, godis behöver du ibland, närhet behöver du OFTA, men en familj behöver du ALLTID!!
Bla bla bla tänker ni, men det e kanske bara för att ni aldrig upplevt den kärleken o trygghet jag har med mina hjärtan....

Jag älskar er Micke & Thilda <3


Men nu till dagens händelser.
Kl. 9.00 stack jag o Thildis till min kusin för att pyssla. Vi gjorde fina små påskkycklingar minsann.
13.00 stack vi vidare till min farmor som fyllde 80 år. Käka lite o fika lite.
14.30 stack vi hem, städa o vänta på Picke.
17.00 stack vi till min mamma o gick lite påskkärring. Thilda var så söt me sina prickar. Hon var snygg sa han=)
O så fick hon ännu mer godis kläder o leksaker. Hon har sååå mkt godis nu. O mer kommer det säkerligen att bli...Hon har en pappa som e rätt duktig på att skämma bort me.. O en Anna.. Anna panna hahaha=)

Nej nu e det ta mej fanken läggdax. Det e ju en hel dag me Thilda i morgon me, o det e inte alltid så lugnt som man kan tro, nej det e 110 km i timmen heeela dagen...=)


Pösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)