fredag 10 april 2009

Tröttheten!

Tröttheten faller in efter en mycket intensiv dag. Thilda e inne i den värsta åldern nu kan man säga, TROTTS ÅLDERN... Någon som vet vad det e?=) I så fall ska jag berätta i fall ni missat de... Det e när man gör EXAKT ALLT tvärt emot de man blir tillsagd.. Men självklart finns det många goa stunder med, men tyvärr blir det att man måste skälla en del. Tycker inte alls om det, men hon får faktiskt INTE göra exakt som hon vill hela tiden...
Men hur som helst har vi haft en rättså härlig dag ändå, trots TROTTS=)

Vi har varit o lekt på svärföräldrarnas tomt. O sen lekte vi med Molly & Sixten, därefter träffa vi farfar Peter & tant Åsa, o åt lite glass, sen gick vi till parken o lekte med Johan & Amelia.. Thilda älskar att leka med Amelia.. <3 Dom e såå söta.
Sen gick vi hem o kolla bompa, eller jag kolla Thilda han somna i min famn mitt i hotell kantarell=)
Sen var det bara att sätta på henne en ny blöja o försöka lirka av kläderna o lägga henne i sängen, vilket jag lyckades bra me..

NU E JAG TRÖTT, SEG, UTMATTAD, DÖD, kalla det vad ni vill. Men det e ABSOLUT tv som gäller i kväll...

Pöss haj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)