lördag 2 maj 2009

Längtan!


Händer så mkt just nu. Både bra å dåliga saker, tyvärr mest dåligt, så jag har ens inte orkat blogga.
Får väl skriva ett litet inlägg i alla fall.
Har varit nykter på två fester i rad nu. Haft väldigt kul ändå.
Men sprit ställer tydligen till det för en del andra. Tyvärr måste jag säga!! För annars e allt så himla bra.

I dag kommer Thilda i alla fall, fan vad jag saknat henne. Jag vill ha henne här alltid, jag lider. Jag missar varannan vecka av hela hennes uppväxt=( Nu händer det ju såå mycket i denna åldern. Men hon måste såklart få träffa sin pappa me.
Men jag behöver henne såå mkt, jag e inte jag när jag inte har henne=( Hen ger mig så mkt glädje, även mkt jobb, men kul jobb!


Ja nu får jag väl bara gå o vänta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)