onsdag 3 juni 2009

Backstage!

Längesen jag skrev nu. Haft fullt upp=) I torsdags kom Anti-flag ett jävligt bra rock/punk band från USA till hotellet. Najs!!
Ja men lite roligare o jobba när det händer något. Fredagen träffar ja hela bandet, snackar me dom o managern typ hela dagen, sen blir det gratis biljetter till siesta för hela slanten=) Melina & Johanna fick me... Men när vi kommer dit på lör så e det minsann backstageband till Therese, varför inte Melina? I dont know... Men men.. Ja njööt!=)
Sen träffa vi lite janson, "timbukto", kleerup, Jennie wilsson, Hoffmaestro & chaa mm...
Dom var jävla idioter "hoffma..." Hade kunnat döda dom. Dom kom till hotellet vid 4 på natten när jag precis kommit dit me Anti-flag. Skulle dock dra vidare mot mamma men då börjar hela stockholms bandet typ pajja kuran o röka på inomhus mm.. Aaaaaahh.. O varför var jag där då? Tänkte nu får jag skiten för de. Men icke, allt lugna ner sej efter ett tag o ja kunde dra. LYCKAD KVÄLL!!

Då skulle man kunna tro att där var en svartsjuk pojke hemma o vänta, men NEJ jag har VÄRLDENS bästa man, han BLIR inte svartis, inte så han visar det i alla fall. O han tyckte det var en kul chans att festa me kändisar. Tack Micke!!
Men egentligen har han inget att oroa sej för skulle aldrig svika han ALDRIG! Han o Tilda e mitt liv.

Ja men nu dessa dagar efter så e de rätt tomt på jobbet men mycket att städa=) Haha.
Sen e d min Thilda vecka så de e så mys att komma hem. Ja det kommer bilder o annat lite senare!! Pöss

1 kommentar:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)