söndag 7 juni 2009

Lite allmänt!


I går blev det först besök hos mamma o Thilda fick busa av sej lite, sen stack ja o Micke till Swedenrock. Det blev såklart fest. Öl öl å åter öl, sen ett RUSKIGT kallt tält! Dagen i dag har bara varit MYCKET slapp, Tennis, sova o Pizza.
Snart e det väl film tror ja..
I morgon e jag fasiken ledig, känns skönt.

Till något annat. Jag tycker det e hopplöst det här me provsvaren. Sen det visade sej att det var cellförändringar har jag iofs inte tänkt så mkt mer på det, men vissa dagar e värre än andra o jag vill bara brista ut i gråt. Som idag tex, jag e verkligen jätte orolig att det ska vara något. Min värsta mardröm e att jag inte skulle kunna bli gravid. Men man ska ju inte tänka så, o förhoppningsvis e det inget farligt alls.. Men vissa saker oroar mig, för det stämmer inte liksom.. Något e fel o det e redan konstaterat o det jobbigaste av allt e att man måste vänta 3 mån. O sen ska jag göra ett ultraljud me o se så där inte sitter några cyster eller hur fan det stavas. Men det tar sån JÄKLA tid. Typ 2 måns väntetid. Den 8 juli ska jag i alla fall ta nya cellprover o sen tar det 2-3 veckor innan dom svaren kommer. VÄNTA VÄNTA VÄNTA!! O det gör mej knäpp!!!

Ja nej nu ska ja inte skriva mer sånt trams.. Utan nu tar vi en dag i taget o hoppar över vissa... Ja man vill ju inte riktigt vara me vissa dagar o då hade man ju lika gärna kunnat vara hemma o sova bara men nej se allt positivt var det eller?



Men xoxo Thessan <3 BFF Haha btw så e det kanske det sjukaste o töntigaste program jag sett my BFF Paris Hilton ... DÖ! Ni som inte vet vad BFF e så e det best friends forever=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)