lördag 20 juni 2009

Så mycket kärlek!


Dagen i dag har varit sååå bra. Det börjar me en mysig frukost, där ALLA 3 sitter o äter tillsammans "händer inte så ofta". Sen åker vi ner till huset o då sitter Micke o kollar på mej jätte länge, o jag fattar inte riktigt va han glor på=) Sen kommer han o håller om mej o viskar i mitt öra att han kollat ut ringar o frågar om jag vill förlova mig me honom, jaaaaaaaaaaaa klart jag vill!!
Så söt var han o jag höll på att tappa hakan för det e verkligen INTE Micke. Men jag blev typ helt tårögd o lycklig. Sen fikar vi lite me Faffan & Gittan som Thilda säger, sen åker vi hem o fixar till oss o far i väg till Britt & Jimme. En mycket trevlig dag o kväll me andra ord.
Nu la jag en VÄLDIGT trött Thilda, men som oxå haft en jätte kul dag. O nu ska jag minsann själv oxå sova... Trött!! Men gla!!=)

Jag älskar dig Christer Mikael Löfgren=) <3

1 kommentar:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)