tisdag 22 september 2009

Orken ska räcka!

Ja gnäller mycket, o allt känns rätt piss många timmar om dygnet, men egentligen e ja rätt stolt över mej själv att jag står ut. Jag spyr ungefär 5-10 gånger om dagen, ingen ork alls, men jag försöker verkligen, ja gör verkligen de. Just när man mår så kass så ska man ju tänka att det kommer något bra ut av det, men det GÅR liksom INTE i just den stunden när man ligger halvvägs ner i toastolen och knappt kan andas av alla matrester i luftvägarana. Ooohhh det e sant, de e så illa! Men ja ska klara det. Och jag ska inte säga att jag e själv i detta, Micke hjälper mej jätte mkt. Han e bäst! Sen kan jag ju säga att den veckan jag har Thilda känns allt bättre, men man kan tyvärr inte styra över kroppen=/....

I går hade i alla fall jag o Thilda en underbar dag på Skånesdjurpark. Bara vi två!
Klappa björnarna gjorde vi me, jo det e sant. Dom slicka på våra fingrar.. Dock för att en iddi som inte jobba där stod o mata dom genom gallret o då hoppa en sötbjörn mamma o unge upp så ja o Thildis passa på o gosa lite=)

Nej nu ska jag kolla vidare på idol o sen andra avenyn!

Löv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)