onsdag 16 september 2009

You don´t know!


Allt e sin ordning, mår hyffsat fram till 3 sen går det bara utför. Men det varar väl inte hela graviditeten kan man hoppas. Ja e trött på de! Men det kommer ju något gott ut ur de.
Annars har jag jobbat, sovit, jobbat, sovit.. Nja inte vidare kul.. Har iofs fått in något idol avsnitt me=)

längtar tills helgen då vi ska göra någonting annat än att bara vara hemma. Vi ska till Sveriges vackraste stad, Karlskrona o Sveriges bästa Maria <3.

Sen på söndag kommer min ängel igen. Hatar jämna veckor, vill att alla veckor ska vara ojämna så jag kan ha Thilda alltid.

I morgon e det jobb igen =7 Men o andra sidan mår jag bättre när man gör något så hinner man inte känna efter.

Ja vill såååå gärna utomlands, har inte saknat utlandet så här mkt någonsin. Hade varit så mysigt att komma iväg bara jag o Micke o bara släppa allt ett litet tag.
Bara strunta i att vinden behövs fixas eller räkningar som ska betalas. Nej sån tur ska vi nog inte ha misann.

Micke fyller dock år, jag skule kunna boka en resa, men saken e att han nog INTE kan ta ledigt. Men ja kan ju ringa hans chef o fjäska lite=) Annars har jag en annan fundering över vad man skulle kunna köpa, men kan inte skriva de här, e inte helt säker på att han inte kikar på denna sidan=)

Nej nu e maten färdig!!

Tjing!!

1 kommentar:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)