söndag 11 oktober 2009

Gårdagen!


Gårdagen började med sovmorgon för min del=) Micke gick upp o lekte med Thilda.
Sen blev det lite städ och svamp plockning med Thilda, mamma & stefan. Dock ingen sensation. Men lite kantareller till maten blev det..

Senare på kvällen kom Staffan & Gittan. Då blev det fläskfile, klyftpotatis & sparris. Sen hemmagjord vitchockladmousse, som man mycket uppskattad. Sen var ja lite taxi till Hanna & Linnea. Kl 22 bar det då av till markan och en konsert med Ted. Mysigt som bara den och väldigt bra stämning. Efteråt stanna vi lite o å prata med släkt och vänner i lokalen han hade hyrt bredvid markan. Mycket trevligt "behövde inte ens alkohol", låter som en alkis, men jag kan vara ärlig och säga att gå på fester nykter där alla andra dricker SUGER. Och det tror jag inte jag e ensam om att tycka.
Fick veta att Sandra Teds syrra oxå ska ha bebbe, 3 dagar efter mig =) Mys! vet ju skit många som ska ha nu, till skillnad från när jag väntade Thilda, då jag inte kände någon med barn.

Ja i alla fall stack vi hem vid två, till 2 trötta svärföräldrar. Dom hade dock sovit i soffan, Maria=)
O Thilda hade inte vaknat en enda gång. Var lite orolig för det, men icke.

I dag vakna jag DUNDER FÖRKYLD!! Jaha? INTE NU, var ju hemma förra veckan me Thilda, kan inte vara hemma mer. Bara det inte e den "nya" influensan=)
Ja men än så länge e jag bara förkyld så ingen influensa än skulle ja tro.
Men vekling som jag e så känner jag mej dödsjuk=) O hittar nässpray gör ja inte heller.. Naspray e lätt den bästa uppfinning genom tiderna. Från förkyld till känna sej i stort sett som vanligt igen bara på någon min. Det e de här me täppan jag hatar, bläää....

Ja nej nu vet jag inte vad som händer mer än att jag har minsann o då inte tänkt göra ett piss=)
Micke ska städa i replokalen lite o det kan han ju göra om han nu tycker det e kul, bara ja slipper, hehe!

Hörs!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)