onsdag 28 oktober 2009

Lite information!

Skulle åkt till mamma i kväll, men satan i gatan vad trött jag blev efter middagen. Gäsp!!
Får bli i helgen i stället.
Idag har jag minsann o da bara jobbat. Kul!! Nej, särskilt inte när det finns idioter som kissar i handfatet innan man ska städa på toaletten. Alltså hur äcklig får man bli. Jag e gravid o där av har jag MYCKET bättre luktsinne o det får man ju slåss me på jobbet ibland. fy vad saker luktar illa ibland! Typ dam bindor som iofs ligger i sånna svarta påsar, men shit vad de STINKER!!!
Och här om dagen skulle ja ta upp "björnbärssylt" som någon hade spillt på hela golvet o väggen... Men det visade sig senare när jag börja torka o det börja bli fuktigt igen att det var rödvinsspya!! Oooooooooowww, den lukten!!!
Som tur är e inte allt negativt på jobbet.
Där finns många bra stunder me. Jag e ju inte bara i städet heller utan jag servera i går, stressigt men väldigt kul. Man får ju träffa lite människor där. Borta på hotelldelen o rummen e ja helt själv... Nästan, ett o annat spöke me.
Lite läskigt när man tänker på vad kurhotellet har varit.
För er som inte vet så har det varit ett sanatorie. Ett ställe för dom som hade tbc att återhämta sej o lite så. Vilket inte alltid lyckades så där var självklart en o annan som kolavippen där... O det hör man ibland när man e själv i städet=) Kuuuusligt!!

I morgon e det den jävla tandläkaren igen=( Blääää!! Det jag tycker e värst e bedövningen, hemsk e den!!

Ja nej nu blir det missade avsnitt av andra avenyn mm!!

Puss kära läsare<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)