torsdag 1 oktober 2009

Mmmmm Mirakel!!


Jag går som många gånger förr fram i den smala rättså kusliga korridor, tar snabbt in till höger i det där lilla lilla heltäckande rummet med heltäckningsmatta.. Okej inte på väggarna men det e inte långt ifrån. O dom långa gräsliga gardinerna som e blekta av solen. Men så i dag som såg ut att bli som så många andra dagar, hände något konstigt, eller man kan inte kalla det konstigt utan mer som ett tecken. DÄR inne mitt framför ögonen på mej låg ett SHAKE tuggummi, ni kanske tänker "Ko-ko" MEN ja åt ALLTID dom när jag var liten o har inte sett sånna sen dess, aaaahh o det var oöppnat, så självklart tog jag det. O den där första tuggan var den godaste tuggan i hela mitt liv, gud vad jag njöt. Detta oskyldiga lilla tuggummi rädda min dag. Jag satt o kände mig som 10 igen, när man sprang på tyrshov o ragga hockey killar som inte var särskillt intresserade av en, men det var en så härlig känsla!!! Tack Shake, tack!!

1 kommentar:

  1. ha ha du kan typ köpa såna överallt :P
    ååhh jag vet dom är så jävla jävla goda!!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)