torsdag 5 november 2009


Gonatt!! Nej men ärligt talat har jag inte haft lust att skriva, varit så mycket skit på jobbet, men nu börjar det ordna upp sej o jag ser ett ljus. Vilket nog alla på hotellet gör.
Jobb i helgen oxå så Micke får leka me Thilda en stund.

I dag har ja hunnit me en hel del. Jobbat till 3 sen på direkten till mormor & morfar me Thilda o mamma. Sen hem till Micke o fixa kvällsmat till nästan hela familjen löfgren.. Maria saknades men hon kommer ner i morgon har jag hört rycktas=)

Veckan har gått sjukt snabbt, känns alltid så när jag har Thildis men de e nog för att jag vill ha mer tid me henne.. =(
Har tänkt på en negativ sak med att få en till=( Kommer kännas mycket jobbigare o lämna thilda varannan vecka. När den ena får stanna hela tiden ska hon behöva åka=( VILL INTE!! Men givetvis vill ja ha bebisen o den e jätte välkommen men det kommer bli tufft i sånna läge!!


Älskar mitt hjärta o hade så gärna velat ha henne hos mej ALLTID!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)