onsdag 11 november 2009

Hemska dröm!!!


Sjukaste o hemskaste drömmen någonsin blev drömd i natt!!
Jag drömde jag börja blöda o läkarna tog inte det på allvar så jag fick vänta sjukt länge innan jag fick komma in, då hade jag fått missfall. =( Sen gick ja in i någon slags koma i mig själv så ingen hade fått kontakt med mig på flera mån, sen när jag blir "normal" igen så e det i stort sätt ingen som vill veta av mig. Inte Micke inte någon i familjen löfgren o min egen dotter fick ja inte träffa o inget var sej likt, ja hade varit heeelt borta... Alltså det var så sjukt så sjukt så sjukt...

Ja har drömt många gånger innan att Micke bara skiter i mig att han inte vill veta av mig o de e så frustrerande o hemskt, för alltid när man försöker fråga varför eller något annat så skiter han bara i o svara eller sticker där ifrån=( HEMSKT!!!
I bland hatar jag drömma!!!

Men nu var detta bara en dröm o något missfall har jag inte fått för den sparkar som bara den.. Till o med Micke kände en riktigt ordentlig spark i går=) Han blev så lycklig... Han e STEN säker på att det e en flicka, men ja vet inte.. E inte säker även om det e de jag tror!!

Nej i dag blir det mys o chill e ledig. En fika me Martina skall med hinnas med.

Pöss

1 kommentar:

  1. Det är tydligen väldigt vanligt att drömma konstiga drömmar under graviditeten! Jag har drömt så himla konstigt på senaste tiden. Men allt är bara fullt normalt =) som tur är!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)