måndag 9 november 2009

Jätte fina bebis bilder!

Men har dock inte dom på datan... Kanske kan fixa in dom på något sätt!! Men i dag har jag o Micke varit på ultraljud. Sååå sprallig liten sak. Eller inte så liten, den e i alla fall 18 cm lång=) Den sög på sina tår, det har den inte fått från mej i alla fall.. Vi blev då lite sugna på o se könet, men icke... Den var liiite för sprallig.. Så vi fick bara se rumpan när vi var där o leta=)
Ja det en frisk bebis i alla fall o då har könet föga betydelse. LÄNGTAR!

Jag har även jobbat 8 timmar i dag, o lika många i morgon.. Alltså då kankse ni bara JAHA 8 timmar jobbar jag varje dag, men nu e det så att jag inte har haft sådan tur för ens nu, jag har bara fått ihop en 70 tim i mån innan o nu runt en 130 alltså STOR skillnad i ekonomin. O i morgon börjar jag 6 vilket ja inte heller e van vid.. 6 till halv 3... Gaaahhh!!! Men de e kul o faktiskt inte alls så jobbigt att gå upp vid den tiden. Jag går hellre upp så tidigt än kl 8 tex då e jag som tröttast.. Hmm knas=) !!

Nej nu börjar Ullared igen, sjukt bra!=)

1 kommentar:

  1. Åh jag vill se bilderna...Längtar sååååå!!!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)