lördag 16 januari 2010

Bebis trubbel!

God morgon! Har inte hänt ett skit i veckan. Förutom i Tisdags, då var Johanna & helena här. Det var mys. Har inte träffar o snackat me henne på 3 år. Vi hade MYCKET att prata om så det gick en hel dag till det. Sen kom Helena framåt eftermiddagen.
Onsdagen var jag HELT död kan man säga. Mådde URK!! Sen gick ja till MVC o kolla blodtryck o om det var protein i urinen igen. Vilket det var!! Åååh... Samma sak som med Thilda börjar alltså IGEN. Så nu e det koller 2-3 grr veckan. Men jag valde att ta hem stickor i stället. Sen låg magen under det normala "IGEN". Fan kan jag inte ha en normal graviditet eller? Ja förtjänar inte de, jag har gjort allt för att bebisen ska ha de bra sen blir man kass ändå.
Men det e bara o hoppas på det bästa att det inte blir mer protein o att jag får behålla bebben i magen så länge så möjligt.

Men vi e berädda på allt här hemma nu, nästa vecka så beställs 3 in 1 vagen, ligg, sitt & barnstol o ett. Skötbord har vi & säng har vi=)

Fick ett tidigare ulltraljud med, om 1,5 vecka. Möjs!

Bebisen sparkar i alla fall som den ska o hjärtat dunkar som bara den, högt o stabilt!!


Kommer me mer info sen.. Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)