torsdag 28 januari 2010

Ett litet hat mot Försäkringskassan!

Har lekt med syster Hanna i dag, hon var min personliga assistens när vi skulle handla=) Bär hjälp, ja tack! Sen var de hem o laga mat o cheescake. Den blev dock inte riktigt som ja ville men skit i det, ja gjorde en i alla fall. O nu e det grönsaker o dippa i soffan!!

Gittan har kopierat massa papper i dag som jag ska skicka till försäkringskassan. Blir dock inga feta pengar, men något mer än lägsta nivå ska jag väl kunna få? Hoppas hoppas!!
Men blää för Försäkringskassan!! Ärligt talat, HUR I HELVETE tror dom att man ska klara sej? VA? Ja menar jag har 2 barn o hus o räkningar... Vi säger lägsta nivå nu, vilket jag hoppas jag inte får, för de e typ 3500 ut!! INTE MYCKET ALLTSÅ!!

Ja nej nu ska jag skära lite gurka o paprika o lägga mej o chilla...

Haj!

1 kommentar:

  1. Mamma är bra på papper, hon lär inte ge sig förrän allt är fixat=) Du har ju alltid Picke och hans feta plånbok annars;)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)