onsdag 20 januari 2010

Någonting nytt? Nej!

Känns som om jag bara gnäller, ja e en gnäll röv!! Men mår sådär va. Ja e trött på att vara trött, illamående o ha huvudvärk. Jag e trött på sammandragningar o protein i urinen. Ja, jag erkänner ja tycker fan inte de e kul o vara gravid. Men det kommer något så himla fint ut ur de hela.
Men det e inte så långt kvar..

Ååååååååh torktumlaren piper, den e fääärdig, men ja PALLAR inte gå upp o stänga av den... LAT? Nej, bara orklös! =)
Nej nu e det färdig gnällt för i kväll.. I morgon börja micke mus jobba igen, han har varit hemma ett tag nu, men nu jävlar e det fullt ös som gäller till bebben kommer.
I dag har jag köpt en ny baddräkt till Thildis, Kitty såklart! Hon ska ju o bada me Gittan på fre vilket hon ser fram emot väldigt mkt. Sen lördag e det hel dag me Erica, Macke o barnen.

Äh. Gonatt!!

1 kommentar:

  1. Tänkte bara säga att jag firar min födelsedag här i Karlskrona söndagen den 31e jan. Mams och paps ska upp så ni kan ju åka med dem om ni vill=)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)