måndag 1 februari 2010

Lite så där!

Städat vilat, städat, vilat, lekt me Thilda, lagat mat, lekt me Thilda o sen blir det tv för resten av slanten!

I går var vi i Karlskrona. Mycket trevligt, även om vi kom en timme för sent. Men det gick faktiskt inte att köra snabbare i detta "piss" väder. Men nej, ja ska inte klaga ja gillar snö. Jag har hellre snö än blask o hellre att snön stannar ett tag till än att den försvinner o sen kommer tillbaka en gång till. För när den väl försvinner vill ja ha VÅR!!!
I morgon ska Thilda få den andra sprutan, ja tycker dock den verkar lite onödig, men eftersom hon har A-sprutan så e de väl lika bra me B-sprutan oxå. Sen HATAR jag se när min dotter får ont, e lite sprut-rädd själv. Men Thilda verkar cool me de, hon sa att det gör lite ont o att hon kankse gråter lite men sen e det bra. O de stämmer ju. Hon e så smart mitt barn =)

Ja gjorde nyss en hel skål popcorn, som dock var liiiite för salta så hela min tunga e nu fuckt up!

Nej nu e det mys me min stora bebis. Micke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)