torsdag 11 februari 2010

Prinsessan!


Min dag igår såg ut så här...
Vakna, klädde på mej och åkte till Kristianstad, där jag skulle mäta livmodertappen. Hade tid kl 11, kl 12 hade ja fortfarande inte kommit in, så jag gick o sa till.. Då fick jag en avsnäsning att dom kommer när dom har tid, FAST JAG HADE EN BOKAD TID KL 11. Då blev ja lite arg men lugna mej ganska snabbt. Sen mätte dom o kolla lite hitan o ditan. Livmoderna var oförändrad vilket e bra. Det menas med att jag alltså inte hade krympt. Men CTG.n visa massa sammandragningar och det vet dom inte varför jag har så många. Det är liksom något som stör livmodern. Men så länge värkarna inte gör ondare så får bebisen stanna. Vilket vi vill att den gör några veckor till.

Sen åkte jag hem o mös lite me Micke. Sen fortsatte ja mysa lite me Hanna & Andreas när Micke var o repa. Vi kolla på Sveriges sämsta film "Flickan". Den hade dock fått SKIT många bra kommentarer men ja tyckte den sög.

I natt har jag typ sovit INGENTING ALLS, har så SJUKT jävla ont i ryggen, men bara en viss punkt liksom. Dumma bröst!!
Och när jag väl somna o valna igen hade ja lika ont.
Sen satt jag på en ny film "Prinsessan" en annan ny svensk film. Men den var faktiskt skit bra, mycket sevärd tyckte ja. Den fick en att fundera liksom. Ja jag gilla den i alla fall, tummen upp, 5 ankor av 5 möjliga!

Nu e de snart repris av andra avenyn, o sen blir det nog film igen, haha HÖR NI HUR DETTA LÅTER?? Inget liv alls.. Ååååhhh blir tokig!! Allt för dej bebis, allt för att du ska stanna i magen=) Har i alla fall öppnat fönsterna så jag får in lite av den friska luften. Det känns faktsikt som lite vår i luften, fast det ligger sjukt mycket snö på marken, men det sitter i lukten liksom o kvittrandet från fåglarna. Jag längtar verkligen efter att kunna ta av alla tjocka vinterkläder och efter att grilla. Iofs grilla vi ute på isen för ett tag sen, men de e inte samma sak... en varm sommarkväll me en fet flinta-stek, fy fan va GOTT!!!

Nej vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)