måndag 8 februari 2010

Vääärk!



Värkar heeeela natten, o sen typ hela dagen i dag. Men i natt var bara värst!
Men men de e bara att kniiipa=) Har varit på vanlig koll i dag i alla fall, o där såg allt bra ut. Magen ligger i kurvan igen o bebis verkar må bra.. de e bara att jag har en väldigt känslig livmoder som blir till sten så fort man rör sej. Men dom kollerna görs ju i Kristianstad o dit ska ja ju på onsdag o mäta lilla tappen;)

I dag blir det lugnt som vanligt. Jag ska sätta in lite bilder i album hade ja tänkt mej. Har min lilla guldpenna o album så det e bara att börja... Men shit det e så segt att börja.

Nu e det bara 1 veckan till v 33 då jag fick Thilda för 3,5 år sen. Tiden går minsann o da snabbt! Sååå liten hon var o så stor hon har blivit nu!!


Ja nej finns inte mer o skriva...

1 kommentar:

  1. Passa dig så inte armen tittar ut och börjar
    "veva/pumpa" fast då kan jag ju raskt komma till dig och sjunga ut den. . .
    di di di di
    di
    di di di di diiii

    (så låter det när jag kör blow my wissle babyd låten som jag inte vet vad den heter eller hur man stavar)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)