onsdag 3 mars 2010

The color of loooove!


Snart dax!! 4,5 veckor kvar till lilla Lowa ankommer.. Kanske liiite innan om jag har tur=) Allt e nästan fixat, dock inte inhandlat massa kläder.. Men de kommer väl!
Men babygym, babyvakt, säng, skötbord & dess tillbehör, vagn o lite så.

Annars händer de inte så mycket, sjukt sugen på att vara smal o kunna ha vårens alla fina o nya kläder... =/ Men det kommer väl min dag me.
Sen gick jag o Thilda igenom en lista varför sommaren e bättre..
Thildas lista: Man kan ligga på en madrass o äta risifrutti, man kan bygga sandslott, man kan sola & bada, man kan smörja in sig så man inte bränner sig & man kan grilla..=) & jag håller fullständigt med henne!!

Nej nu måste jag fixa lite skit papper till Alfa-kassan o sen blir det nog en promenad o det FINA vädret, "faktiskt" som Thilda skulle sagt så e det fint väder!!

HAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)