torsdag 25 mars 2010

Jaja Ok då!

"Hoppas på att snart komma i mina BYXOR igen=)"

Natten börja me ordentliga värkar. BM har sagt att jag kunde ta en panodil om de gör ont o de gjorde ja.. Värkarna fortsatte ett tag i alla fall men sen kunde ja somna o nu e det rätt dött igen.. Sammandragningar som inte gör speciellt ont.
Men nu har jag bestämt mej för, SKIT SAMMA, ja kan INTE göra något ändå.. Ja blev bara så lurad när BM sa att det var på G o jag fick för mig att G var typ dom närmsta dagarna.. Men de visa ju sig att det inte var så. Lowa e envis, likaså hennes mamma.. Hon vill väl bakas lite till.

I dag blir det i alla fall en lång promenad och städning. Putsa fönsterna skulle verkligen behövas, men eftersom de inte ska hjälpa ändå o bara e en skröna att det sätter igång värkarna så tänker ja hoppa över de, för d e så satans jobbigt!! =) Men vädret i ju helt underbart så ute ska jag vara i alla fall!! Mmmmm...

Take care my people!! =)

O jag e jätte glad att så många läser mitt inte så jätte intressanta liv för tillfället.. Blir rörd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)