tisdag 23 mars 2010

Kan ja bli mer frustrerad?! Nej!!!

Har haft riktiga jävla äckliga värkar i natt.. HELA natten, jag har inte sovit en enda sek. Så kl 6 åkte vi in. Då de visar sig att det fortfarande bara e "förvärkar" o att jag inte öppnat mej mer än innan. O jag börja nästan böla, hade gråtet i halsen, men var nog mest sjukt trött..
Onödiga o meningslösa värkar sa ja till BM, men hon sa att det e ju dom som mjuknar upp allt o sätter i gång de, så man måste ha dom innan, vissa har mer smärtsamma än andra. Jo tack!
Så jag undrade hur lång tid det kunde ta eftersom jag haft värkar i några dagar nu, hennes svar var, omöjligt att svara på, du kan vara tillbaka redan i kväll, i morgon eller nästa vecka =( Gaahh!!
Men de som nog sätter mest stopp för de e nog ja själv. För i sön när BM sa att de var på G blev jag helt inställd på att föda vilken dag som helst denna veckan, och jag har liksom inte kunnat tänka på något annat än att hon ska ut, "man kan inte sätta igång sej själv" ja vet, men de känns som man kan de så jag har bara fokuserat på att hon kommer kommer kommer... Men tror bara de e ett stress moment o så går jag o spänner hela kroppen. Så nu ska jag försöka att bara chilla o låta allt gå i sin egen takt. Det e ju på G =) haha... Men NÄR? Ja i vilket fall kommer ja INTE gå tiden ut, det kunde BM glädja mej med. O det var ju lite skönt o höra...
Ja vi får ta det timme för timme, dag för dag.

O please, alla som skickar mess o frågar om hon e ute... Gör inte de, ja hör av mej till er när hon väl e de, blir sååå stressad=) Men ja uppskattar att ni bryr er!! Love U all...
Ps: Maria du får skicka=)


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)