torsdag 4 mars 2010

Pensionär!

Känner mej lite så... Haha.. Mitt o Mickes nya kvälls sysselsättning är kortspel=) Skiiit kul, ja vinner nästan jämt! MEN, så hände det som inte fick hända, Micke vann ÖVERLÄGSET!!! Gaaahh!!! Ja e nog inte så jätte bra förlorare, inte vinnare heller för då mobbar jag Micke lite, men som tur e tar han det rätt bra, som straff får man ju förlora ibland me sånna här sjuka siffror.. 1150 mot mina 450 poäng. Fråga mej inte vad kortspelet heter för det vet inte Micke heller, men det e ett stadsnamn=)

Jaja....

Anncharlotte o Kidsen var här innan i dag, mkt trevligt me en pratstund.. Conrad fick leka prinsessa o mamma, pappa barn me Thilda, han var väl "sådär" road.. Men vad gör man inte för tjejernas skull, så han tog så snällt på sej prinsessklänningen o börja leka=) "Bilder kommer"

I morgon ska jag o Thilda ha en mys dag. Det bär ju av till Andys i alla fall, syster o moster Hanna följer med o åker bana. Tack!
Sen ska vi nog mysa lite me mormor "min mamma" =)...


Så ser väl fredagen ut skulle ja tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)