onsdag 21 april 2010

BITTERFITTA!

Då ska jag bara skriva några sanna ord om folktandvården... VISST dom lagar tänder, men so what, alla har tänder o alla har nästan hål, någon gång i livet i alla fall.. Men varför detta pris?
Jag har fött barn & haft en del o tänka på, inte fan går ja o tänker på att jag har tid hon tandläkaren den 19 april för ens jag får ett mess den 18.e där dom påminner mig. MEN jag har inte 2500 så jag kan inte komma, så jag ringer så fort dom öppnar och säger hur det ligger till.. Men då svara bitterfittan att ja skulle ringt i fredags.. 5 sekunder innan hon säger de så har jag precis förklarat hur allt ligger till och att jag inte haft en tanke på de. Sen säger hon att 2500 e väl inte så svårt att få fram!? NÄHÄ, nej jag har det i plånkan VARJE DAG!! Idiot!! Sen berättar hon även att eftersom jag inte kommer så kommer hon skicka hem en räkning för uteblivet besök. Ja fick sinne o la nästan på. Sen i dag 2 dagar efter kommer en RÄKNING PÅ 700 JÄVLA KR.. Vad e deras problem? Tror du folk skiter pengar? Konstigt att ingen har råd o gå till tandläkaren då. GHAAA!! Ja hatar FOLKTANDVÅRDEN!!!! Nej slut med läsk Therese så slipper jag gå till dom förbaskade kärringarna...

Så hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)