tisdag 20 april 2010

I dag e en sån dag..

Som jag inte pallat göra NÅGONTING.. Lowa var vaken hela förmiddagen, sen somna hon vid halv 12 o jag gjorde liksaså... Vakna vid 2 o fortsatte att inte göra någonting.. Jo vattna blommor, fixa i ordning i köket o röja upp lite, men de räknas inte. Nu e kl 15.10 och jag sitter bara o inväntar min man som kommer vid 4. Sen tänkte jag faktiskt ut & gå en runda. Skit kul inlägg. Nej, ja förstår er frustration över dessa tråkiga inlägg men ni läser ju det ändå o det e de som e så himla kul=)

I går kunde jag inte somna, låg och tänkte på hur livet har blivit som de blivit. Alltså från att vara 14-15 och vara bland dom som alltid e ute o festar o raggar killar, till en hemma mamma som inte ofta e ute och festar utan föredrar mysiga hemma kvällar med familjen.
MEN jag ska inte gå under stolen med att just för tillfället önskar jag mig inget hellre än en platt mage, nya kläder o en ordentligt rolig fest!! Ja de var väl de ja tänkte..
Undrar vad jag ska ha på mej på lördag, jag menar ja måste ju ha något som döljer paketet så man ser hyffsat smal ut. Sen vill man ju faktiskt se rätt ok ut när de e första gången man visar sej ute på hur länge som helst. Ja får låna lite kläder av Hanna, för i min garderob hittar man ABSOLUT INGENTING!! Ja städa nämligen den igår & jag grät nästan, för det första så var allt mega gammalt & inte ett enda par byxor passa mej o gjorde dom de, så vällde fettet över på sidorna. Men saken e den att jag vet inte om ja vill gå ner till den byx storleken, ja vill ha den lilla rumpa o lår jag fått nu, men MAGEN, de e den som ska bli platt..

Ja vi får väl se hur allt går. Haj!

1 kommentar:

  1. Ha ha om du och brorsan och Lowa slår ihop era rumpor blir det ju en perfekt rumpa=) Ha en kul lördag förresten! Kram och puss till Lowa såklart

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)