fredag 9 april 2010

Tillbaka igen!

Stolt Stora syster!!
Nu e jag tillbaka igen, har verkligen inte orkat uppdatera. Men i dag har jag ork känner ja.
Ja som alla förstår så har lilla Lowa kommit till världen. Så det e väl mest matning o byte av blöjer och lite så som hunnits me.
Thilda var hemma första veckan när Lowa kom hem, en väldigt stolt stora syster. Men i slutet av veckan kom hon nog på att Lowa kanske inte e så rolig ändå, hon vill inte leka så mycket som hon hade tänkt sej, helst hade hon velat ta me Lowa ut på studsmattan, men de gååååår ju inte.
Sen fick hon en vilo vecka hos far sin, alltså denna veckan.

Jag har gått ner 13 kilo på 2 veckor, har dock en deg på magen att bli av me & några till kilo som inte hör hemma på min kropp. & efter mjölken tagit slut så e det dax att ta bort pattarna. Ajaj min rygg och ack va fula. 38000 i ONÖDAN, tjing!! Men de har jag iofs tyckt från första början jag gjorde dom, ALLT för stora till min kropp... Att inte dom där läkarna förstår sånt...

Ja men då ska man vara hemma 1 år, what to do, what to do? Ja ska i alla fall komma på vad jag vill göra i framtiden, jag har en plan, men behöver hjälp me det och pengar. Mer säger ja inte, för de e min lilla hemlis.. Men ja kan säga att det hade gillats av många!
Annars blir det väl något plugg eller nått.. Vägrar ta mer skit jobb, aldrig mer.. "våga vägra skit jobb!!!!"

Men nu ska jag & min man äta lite, Lovis sover..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)