söndag 16 maj 2010

ÄCKLAD!!

Så kommer ja in på min kirurgs hemsida, det första ja ser e MINA PATTAR före & efter, VA FAN E DEEEE LIKSOM?!! Har han fått godkännande till de? NEJ!! Ja kräks!! De han gjort e att photoshopat bort mina tatueringar. Men ja RÅKAR ha ett födelsemärke på ena patten, o denna tjej har EXAKT likadant födelsemärke o exakt likadant ärr ovanför naveln. JA BLIR ARG!! Skulle inte förvåna mej om han har frågat detta när ja precis vaknat ur narkosen eller så, men ja har fan inte GODKÄNT DETTA!!!

I alla fall var ja inne på sidan för ja har så sjukt ont i ryggen o vill inget hellre än ta ut implantaten. Så i morgon ska jag ringa o boka tid o ja ska reda få de gratis eftersom det var sagt så innan eftersom inläggen blivit "buliga" men NU ska jag ha dom gratis ÄNNU mer... Äckligt!!

Ja hur som helst så har de varit en mkt lugn helg, inte hänt mkt. Varit så sjukt dåligt väder ju=( Nu v i morgon o nya möjligheter=) HAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)