onsdag 14 juli 2010

Av av av.... "Amigo OLAAA"

Sådär ja, då har jag fixat lite i min blogg... Exakt så lätt ja tröttnar på min inredning här hemma eller där jag bor, lika snabbt tröttnar jag på designen på min blogg me.. Men lite lättare att byta utseende på bloggen än här hemma, en kostnads fråga kanske.

Själv så sitter ja här o hänger medans Mike o Thomas sitter o spelar skate 3.. Så där kul tycker ja!
I dag har jag försökt sola hela dagen, men de blev väl sammanlagt en kvarts solning, Lowa ville inte riktigt samma som jag.

Planerna inför helgen e att åka till Hasslö på musikfestivalen, inga vidare band, men Amanda jensen ska dit o hon e väl ok. Annars mest för att vi ska chilla i stugan me lite fiske, god mat & umgås, sen tillkommer festivalen liksom. Inte för ja tror de e så fett, mest inavel på Hasslö.. Jo de e sant, riktigt illa e de.
Fråga Johanna, hon vet.. EPA TARKTOR KLAPP KLAPP KLAPP!! En lååång historia o det var oxå ett jävla bra tag sen. Kan inget annat än AS GARVA!!

I går prata ja me Thilda i tele, hon verka ha de bra. Hon var någonstans me hennes farfars husbil.. Tyvärr hörde ja inte riktigt allt, för mottagningen SUGER här hemma. =( Men hon skulle ringa på fredag igen=) Så då hoppas vi på bra mottagning.

Lite bad har det blivit i dag oxå, nere hos grannen alltså "sjön".. Riktigt skönt! Men de e sjukt läskigt när det känns som en fisk simmar PRECIS vid benet på en, vilket de iofs var oxå.. oooow!

Har ja förresten berättat om helgen? Vi åkte wakeboard, såå kul!! Men ja e ju inte direkt duktig, men ja kom i alla fall upp på den. Ojojoj va jag önskar ja kunde åka. Men trög som man e så tror man ju att man ska klara de på första försöket, men icke.. O då blir man liksom besviken o arg på sej själv, nej de går AV AV AV "Amigo Ola"!!

NEJ HAJ PÅ DAJ KAJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)