torsdag 29 juli 2010

Dom senaste dagarna!

Sitter & färgar håret... Får väl se hur det blir denna gången=) Alltid lika kul o se resultatet!

Vi har kommit hem från 3 mysiga dagar i Kristianopel. Lite brygg dans=), musikfrågor & trevligt sällskap.
Nu är vi hemma 1 dag sen e det tänkt att vi ska campa 1 natt med Erika & mackes husvagn i Råå. Men nu har Micke fått feber så vi får väl se hur det blir. Hoppas på att han blir frisk.
Det är ju Hbg festivalen me, så det blir ju besök där me när vi ändå e i trakterna.

I dag ska prellen komma hem till oss, de blir väl lite prat om vad som ska göras nästa helg när det e Lowas dop. Alla kompisar som läder detta så e det så att vi bara bjudit släkt. För att spara KR va..

Nu kommer nog Micke o Lowa hem, dom har varit hos farmor & testat brudklänning tänkte ja skriva & gjorde det me, men jag menar dopklänning!!

Nu måste jag kolla till mitt hår, det kan ju för fanken bli HUR som helst..

Jo förresten, när jag kom hem låg mina JÄTTE fina silverkors örhänge som ja beställt i brevlådan, handgjorda, sjukt najs!! Lite roligare o ha några handgjorda än bara massa 30 kr örhänge som går i sönder på H&M...
Ja hooooppas att dessa håller i alla fall, lite för dyra för att tappa liksom!

Naj haj kaj så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)