onsdag 4 augusti 2010

Helt underbart, NOT!



Har aldrig haft det innan, finns inga ord hur mkt det stör mig o hur jävla sjukt ont de gör.. TANDVÄRK!!! Ghaaaa... Satan vad jag HATAR de...
Helt plötsligt bara, typ 3 dagar nu=( Sååå dyrt me tandmagaren bara!!
Nej men de måste göras.

Lite annat som står skrivet i blocket e ju Lowas dop nu på lördag, oj va de blev mkt mer o fixa bara för att man ska ha de hemma.. Tjohoo lixom!!
Varför har vi ens dop? Bryr mej inte ett skit om alla dessa kyrk-ord. Men "folk" tjata om dop, dop, dop.... Så det blev dop!

Ja annars har det varit en bra dag. Jag & Thilda har varit i stan o shoppat klänning till henne som hon ska ha på sej på dopet. Sen har vi köpt blommor o grejjor, hon fick hjälpa gubben i affären me en i hop sättning, vilket hon tyckte va skit kul.
Ingen trots i dag faktiskt. I går var HELT sjukt. Men det e väl vissa sådana dagar skulle ja tro.

Nej nu får jag fortsätta me min tandvärk o såååå.....

Haj kaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)